Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Έχουμε λάβει την παραγγελία σας. Με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση σας πραγματοποιούμε τον καθιερωμένο τυπικό έλεγχο αποθεματικού των προϊόντων. Σε λίγα λεπτά θα λάβετε το οριστικό αποδεικτικό της παραγγελίας σας.»


Παράδοση και Έξοδα Αποστολής

Εντός Ελλάδας

Παράδοση με μεταφορική courier (SPEEDEX) εντός 2-3 εργάσιμων ημερών (στις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερεί 1 έως 2 ημέρες παραπάνω)
Το κόστος μεταφορικών είναι το ίδιο για την αποστολή σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδος και διαμορφώνεται ως εξής :

Για παραγγελίες κάτω των 80,00 € τα μεταφορικά έξοδα είναι 3,00 €
Για παραγγελίες άνω των 80,00 € τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν

  • στις παραπάνω τιμές εμπεριέχεται ο ΦΠΑ
    Ημέρες παράδοσης: Δευτέρα-Παρασκευή από τις 09:00 μέχρι τις 17:00

Μη ολοκλήρωση παραγγελίας

Η εταιρία Athletsholic.gr θα ήθελε να απολογηθεί για σπάνιες περιπτώσεις που δεν θα μπορέσει να ολοκληρώσει μια παραγγελία οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής :

Το αυτόματο σύστημα ενημέρωσης της διαθεσιμότητας των προϊόντων να μην έχει ενημερώσει για τεχνικούς λόγους την υπάρχουσα διαθεσιμότητα αφού είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία συνδεδεμένη online.
Σε περίπτωση που προκύψουν ταυτόχρονες πωλήσεις στο συγκεκριμένο προϊόν και στο συγκεκριμένο χρώμα μέγεθος στο καταστήμά μας και η διαθεσιμότητα να μην είναι δυνατή να εξυπηρετήσει τις ταυτόχρονες παραγγελίες.
Σε περίπτωση που δεν επιβεβαιωθούν τα στοιχεία του πελάτη και δεν υπάρξει απάντηση σε προσπάθεια επικοινωνίας τότε η παραγγελία ακυρώνεται αυτομάτως.
Ωστόσο σε περίπτωση που σας τύχει μια από τις παραπάνω σπάνιες περιπτώσεις σας ζητάμε τη κατανόηση σας και το εξειδικευμένο προσωπικό της θα προσπαθήσει με το καλύτερο δυνατό τρόπο να σας εξυπηρετήσει.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχει η σπάνια περίπτωση να έχει εξαντληθεί και το ηλεκτρονικό μας σύστημα (on line) να μην έχει προλάβει να ενημερώσει αυτόματα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή
Σε περιόδους εκπτώσεων, ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αλλαγή Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους μιας και η φύση των ειδών ρουχισμού και υποδημάτων είναι τέτοια που κάποιες φορές μπορεί να μην καλύψουν τις προσδοκίες σας εξαιτίας της μη φυσικής παρουσίας των κατά την αγορά.
Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

Σας παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής.

Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 15 εργασίμων ημερών τότε η Αthletsholic.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής.

Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.

Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, Φορτωτική κ.ο.κ).

Σε περίπτωση αλλαγής μεγέθους, σχεδίου, χρώματος σε ρούχο, παπούτσι, αξεσουάρ λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη , μας αποστέλλει πίσω ο πελάτης το εν λόγω εμπόρευμα με SPEEDEX και χρέωση της ZAKCRET A.E. και αποστέλλουμε το νέο εμπόρευμα ΔΩΡΕΑΝ (για την πρώτη αλλαγή). Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων και δεν είναι υπαιτιότητα της εταιρείας, η χρέωση είναι 5,00 ευρώ για την επιστροφή του προϊόντος.

Επιγραμματικά η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 15 εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής
το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής , Φορτωτική κ.ο.κ)
Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα.

Σε διαφορετική περίπτωση το κόστος επαναποστολής (αντικατάστασης προϊόντος) επιβαρύνει εξ’ ολοκλήρου την Athletsholic.gr για μια μόνο φορά.


Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Athletsholic.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής. Σε άλλη περίπτωση επιστροφής χρημάτων η χρέωση είναι 5,00 ευρώ για την επιστροφή του προϊόντος εφόσον έχετε ήδη πληρώσει τα μεταφορικά και αν η παραγγελία ήταν άνω των 50 ευρώ θα χρεωθείτε διπλά μεταφορικά, 5,00 ευρώ για την αποστολή και άλλα 5,00 ευρώ για την επιστροφή του προϊόντος. Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέραμε.

Επίλυση Προβλημάτων

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage